Е-ФАКТУРИСАЊЕ – ПРАКТИЧНИ ПРИМЕРИ
организују дводневни WEBINAR на тему
ПРАКТИЧНИ ПРИМЕРИ ПОСЛОВАЊА СА ЕЛЕКТРОНСКИМ ФАКТУРАМА
У СКЛАДУ СА ЗАКОНОМ О РАЧУНОВОДСТВУ И ПРЕДЛОГОМ ЗАКОНА О ЕЛЕКТРОНСКОМ ФАКТУРИСАЊУ
• ПРИМЕРИ ОДЛУКЕ О ЕЛЕКТРОНСКИМ ФАКТУРАМА •
• ПРИМЕРИ КРЕИРАЊА, ОДОБРАВАЊА И
ЕВИДЕНТИРАЊА Е-РАЧУНОВОДСТВЕНИХ ИСПРАВА •
23. април 2021. од 10 часова
27. април од 10 часова (одговори на питања)
ПРОГРАМ WEBINARA
1. ПРАВНИ СТАТУС ЕЛЕКТРОНСКОГ ДОКУМЕНТА КАО РАЧУНОВОДСТВЕНЕ ИСПРАВЕ
Webinar ће се одржати у два дана - другог дана, 27. априла су одговори на питања. У цену котизације обухваћена су оба дана |
- Преглед и тумачење актуелних законских норми
- Приказ модела поступања и обавеза које најављује Предлог Закона о Е-фактурисању
2. ПРИМЕРИ ИЗРАЂЕНИХ ДОКУМЕНАТА
- Одлука директора о примени идентификационе ознаке у валидацији Е-рачуноводствених исрава
- Пример Е-фактуре валидиране идентификационом ознаком
- Пример Е-отпремнице валидиране идентификационом ознаком
- Пример Књижног одобрења валидираног идентификационом ознаком
- Пример Е-фактуре валидиране дигиталним потписом и Е-фактуре у XML облику
- Пример Е-фактуре у PDF облику настале конверзијом из XML формата
- Примери директног књижења Е-фактуре у рачуноводственом софтверу са дигиталном Књигом улазних фактура са аутоматским уписом
- Приказ модела аутоматске обраде улазно-излазних фактура у Е-облику
- Приказ реалног решења Е-архивирања електронских рачуноводствених исправа у складу са Законом о рачуноводству
3. ПРОЦЕСИ ПРИЈЕМА, ОБРАДЕ И АРХИВИРАЊА ЕЛЕКТРОНСКИХ ДОКУМЕНАТА
- Модели израде и начини испоруке Е-фактура
- Модел пријема, слања, обраде и архивирања Е-фактура и других рачуноводствених исправа
- Могући начини интеграције рачуноводствених и ЕРП софтвера са системима обраде Е-фактура – Е-писарница, Е-деловодник, Е-администрација и Е-архива
- Приказ Система електронских фактура које најављује Предлог Закона о Е фактурисању
- Безбедне методе и услови архивирања и заштите електронских рачуноводствених исправа
4. ПИТАЊА И ОДГОВОРИ (други дан вебинара, 27. април)
Детаљан програм webinara са информацијама о предавачу
Webinar ће се одржати путем ZOOM платформе (www.zoom.us). Webinaru приступате путем линка добијеног на e-mail адресу наведену у пријави
Пријаву за учешће на webinaru можете преузети са адресе:
https://www.srrs.rs/savetovanje/prijava_23_april.pdf
Број учесника је ограничен.
Полазницима ће бити обезбеђен материјал: ПРЕЗЕНТАЦИЈЕ које се достављају путе email-a.
Попуњену пријаву за учешће и доказ о уплати доставите најкасније до 22. априла на webinar@irr.co.rs
Приступни линкови ће свим пријављеним учесницима бити послати 22. априла.
Котизација за webinar износи 7.200 дин. (без ПДВ, огранизатор није у систему ПДВ).
У цену котизације обухваћена су оба дана (23. и 27. априла).
Предрачун за уплату котизације можете преузети овде
Текући рачун Института: 160-264048-34 Banca Intesa
Додатне информације: (011) 3344-405, 3345-007 |