Често постављана питања корисника и одговори:
(прочитајте овај текст пре евентуалног постављања питања нашој техничкој служби)
- Програм ми поново тражи
активациони код!
Ако вам се време у
BIOS-у
или у Windows-у мењало
програмска заштита ће Вас на почетку питати за нови активациони код. У овом
случају само подесите тачно време и све ће радити. Да бисте избегли овакве,
проблеме подесите тачно време пре инсталације.
- Деинсталирао сам и поново
инсталирао ЕЛЕКТРОНСКИ водич кроз пословање и стари активациони код не ради!
Приликом сваке инсталације програм генерише нову шифру, за
коју морате добити активациони код. Поштоо ће Ваши подаци бити у нашој бази,
добићете нову шифру без проблема.
- Променио сам хард диск и...
Јесте, не ради... Видите претходно питање. Приликом промене
хард-диска (без обзира на место где сте копирали програм), требаће Вам нови
активациони код.
- Већ користим неку
верзију BDE-а (електронско банкарство, или др.)
Не препоручујемо Вам инсталирање програма на рачунару који
активно користи неку од старијих верзија Borland Database Engine-a. То може
бити неки од програма за електронско банкарство или нешто сасвим друго. ЕЛЕКТРОНСКИ
водич кроз пословање НЕЋЕ пребрисати старију верзију BDE-a, НЕЋЕ Вам на датом
систему покварити ништа, али НЕЋЕ ни радити!