Због великог интересовања нов термин webinarа

организују дводневни WEBINAR на тему

РАД СА ЕЛЕКТРОНСКИМ РАЧУНОВОДСТВЕНИМ ИСПРАВАМА

- ЗАКОНСКИ ОКВИР, МОДЕЛИ И ПРАКТИЧНА ПРИМЕНА ЕЛЕКТРОНСКИХ ФАКТУРА И ДРУГИХ ЕЛЕКТРОНСКИХ ДОКУМЕНАТА У ФИНАНСИЈСКОМ ПОСЛОВАЊУ –

24. децембар 2020. од 10 часова
29. децембар од 10 часова (одговори на питања)

ПРОГРАМ WEBINARA

1. ПРАВНИ СТАТУС ЕЛЕКТРОНСКОГ ДОКУМЕНТА КАО РАЧУНОВОДСТВЕНЕ ИСПРАВЕ

Webinar ће се одржати у два дана - другог дана, 29. децембра су одговори на питања. У цену котизације обухваћена су оба дана
(24. и 29. децембар)

2.  УСПЕШНИ ПОСЛОВНИ МОДЕЛИ Е-ФАКТУРИСАЊА

3.  ПРОЦЕСИ ПРИЈЕМА, ОБРАДЕ И АРХИВИРАЊА ЕЛЕКТРОНСКИХ ДОКУМЕНАТА

4.  ПИТАЊА И ОДГОВОРИ (други дан вебинара, 29. децембар)

Детаљан програм webinara са информацијама о предавачу

Webinar ће се одржати путем ZOOM платформе (www.zoom.us). Webinaru приступате путем линка добијеног на e-mail адресу наведену у пријави

Пријаву за учешће на webinaru можете преузети са адресе:
https://www.srrs.rs/savetovanje/prijava_24_dec.pdf
Број учесника је ограничен.

Попуњену пријаву за учешће и доказ о уплати доставите најкасније до 23. децембра на webinar@irr.co.rs

Котизација за webinar износи 7.200 дин. (без ПДВ, огранизатор није у систему ПДВ).
У цену котизације обухваћена су оба дана (24. и 29. децембар).
Предрачун за уплату котизације можете преузети овде
Текући рачун Института: 160-264048-34 Banca Intesa

Додатне информације: (011) 3344-405, 3345-007