организују WEBINAR на тему

РАД СА ЕЛЕКТРОНСКИМ РАЧУНОВОДСТВЕНИМ ИСПРАВАМА

- ЗАКОНСКИ ОКВИР, МОДЕЛИ И ПРАКТИЧНА ПРИМЕНА ЕЛЕКТРОНСКИХ ФАКТУРА И ДРУГИХ ЕЛЕКТРОНСКИХ ДОКУМЕНАТА У ФИНАНСИЈСКОМ ПОСЛОВАЊУ –

4. децембар 2020. од 10 часова
8. децембар од 10 часова (одговори на питања)

ПРОГРАМ WEBINARA

1. ПРАВНИ СТАТУС ЕЛЕКТРОНСКОГ ДОКУМЕНТА КАО РАЧУНОВОДСТВЕНЕ ИСПРАВЕ

Због великог интересовања webinar ће се одржати у два дана - другог дана, у уторак 8. децембра су одговори на питања. У цену котизације обухваћена су оба дана
(4. и 8. децембар)

2.  УСПЕШНИ ПОСЛОВНИ МОДЕЛИ Е-ФАКТУРИСАЊА

3.  ПРОЦЕСИ ПРИЈЕМА, ОБРАДЕ И АРХИВИРАЊА ЕЛЕКТРОНСКИХ ДОКУМЕНАТА

4.  ПИТАЊА И ОДГОВОРИ (други дан вебинара, 8. децембар)

Детаљан програм webinara са информацијама о предавачу

Пријаву за учешће на webinaru можете преузети одавде
Попуњену пријаву за учешће доставите на webinar@irr.co.rs

Котизација за webinar износи 7.200 дин. (без ПДВ, огранизатор није у систему ПДВ).
У цену котизације обухваћена су оба дана (4. и 8. децембар).
Текући рачун Института: 160-264048-34 Banca Intesa

Додатне информације: (011) 3345-007, 3344-405