организују WEBINAR на тему
РАД СА ЕЛЕКТРОНСКИМ
РАЧУНОВОДСТВЕНИМ ИСПРАВАМА
- ЗАКОНСКИ ОКВИР, МОДЕЛИ И ПРАКТИЧНА ПРИМЕНА
ЕЛЕКТРОНСКИХ ФАКТУРА И ДРУГИХ ЕЛЕКТРОНСКИХ
ДОКУМЕНАТА У ФИНАНСИЈСКОМ ПОСЛОВАЊУ –
4. децембар 2020. од 10 часова
8. децембар од 10 часова (одговори на питања)
ПРОГРАМ WEBINARA
1. ПРАВНИ СТАТУС ЕЛЕКТРОНСКОГ ДОКУМЕНТА КАО РАЧУНОВОДСТВЕНЕ ИСПРАВЕ
Због великог интересовања webinar ће се одржати у два дана - другог дана, у уторак 8. децембра су одговори на питања. У цену котизације обухваћена су оба дана
(4. и 8. децембар) |
- Преглед и тумачење актуелних законских норми у вези са условима валидности
електронске рачуноводствене исправе – стари и нови Закон о рачуноводству
- Услови израде еФактуре валидне у папирном и електронском облику
- Искуства у примени. Приказ успешних миграција ка еФактурисању
- Неопходност примена еФактура у раду на ЦРФ Порталу у 2021. години
2. УСПЕШНИ ПОСЛОВНИ МОДЕЛИ Е-ФАКТУРИСАЊА
- Како Е-Фактурисање функционише?
- Идентификациона ознака – еПотпис, QR код и сл.
- Структуирана XML Е-Фактура и модели израде
- Интеграција са постојећим рачуноводственим софтверима
3. ПРОЦЕСИ ПРИЈЕМА, ОБРАДЕ И АРХИВИРАЊА ЕЛЕКТРОНСКИХ ДОКУМЕНАТА
- Начин израде и правни статус еДокумента
- Новине које је донео нови Закон о еДокументу
- Ефикасна организација пријема и слања званичних електронских докумената
- Приказ модела аутоматске обраде улазних и излазних еРачуноводствених исправа
- Безбедне методе и услови архивирања и заштите електронских докумената
4. ПИТАЊА И ОДГОВОРИ (други дан вебинара, 8. децембар)
Детаљан програм webinara са информацијама о предавачу
Пријаву за учешће на webinaru можете преузети одавде
Попуњену пријаву за учешће доставите на webinar@irr.co.rs
Котизација за webinar износи 7.200 дин. (без ПДВ, огранизатор није у систему ПДВ).
У цену котизације обухваћена су оба дана (4. и 8. децембар).
Текући рачун Института: 160-264048-34 Banca Intesa
Додатне информације: (011) 3345-007, 3344-405