| 
организују дводневни ВЕБИНАР ЕЛЕКТРОНСКО ФАКТУРИСАЊЕ - АКТУЕЛНЕ ЗАКОНСКЕ ОБАВЕЗЕ ДИРЕКТНИ САВЕТИ И ПРАКТИЧАН РАД У СКЛАДУ СА АКТУЕЛНИМ ТЕХНИЧКИМ УПУТСТВОМ
9. септембар 2022. од 10 до 14 часова12.  септембар од 10 часова (одговори на питања)
ПРОГРАМ ВЕБИНАРА: 1.	ПРЕГЛЕД ЗАКОНА О ЕЛЕКТРОНСКОМ ФАКТУРИСАЊУ И ПРАТЕЋИХ ЗАКОНА 
        Најважније особине Закона о еФактурисању и подзаконских аката Законски услови израде  еФактуре и других рачуноводствених исправа у XML  облику и рад са њима у складу са Законом о еФактурисањуПриказ детаља стандарда SRPS EN 16931-1:2019+AC:2020 и објашњења  стардизованих рачуноводствених поступања (Предрачун, Авансни рачун, Корективна  фактура и др.)  2. РАД У  СИСТЕМУ ЕЛЕКТРОНСКОГ ФАКТУРИСАЊА - УЖИВО!  
  Приказ и објашњење организације рада - овлашћења и регистрацијаДиректан приказ израде свих врсте еИсправа у СЕФ системуНове функционалности и њихова применаАутоматски рад са СЕФ системом 3.	МОДЕЛИ Е-ФАКТУРИСАЊА 
        Начини израде, садржаја, рачуноводствене обраде и  обрачуна ПДВ код нових електронских рачуноводствених исправа Специфичности поступања  организација приватног сектора - приказ Иделаног система обраде Шеме обраде еРачуноводствених исправа у рачуноводственим  секторима и рачуноводственим агенцијама Модели интеграције информатичких система са Информационим посредницима у  организацијама приватног сектора 4.	ПРОЦЕСИ ПРИЈЕМА, ОБРАДЕ И АРХИВИРАЊА еДОКУМЕНАТА 
        Услови и примери пријема, слања, обраде и архивирања еФактура и  других електронских  пословних докумената Могући начини интеграције рачуноводствених и ЕРП софтвера  са системима обраде еФактура – еПисарница, еДеловодник, еАдминистрација и  еАрхиваУпутства за израду решења опште дигитализације обраде  пословне документације Безбедне методе и услови архивирања и заштите  електронских пословних докумената  5. ПИТАЊА И ОДГОВОРИ (други дан вебинара, 12. септембар) ПРЕДАВАЧИ: 
    мр Предраг Петровић,  уредник приручника "Рачуноводствена пракса"Војкан  Станковић, ИТ консултант и инструктор за електронско пословање ДЕТАЉАН ПРОГРАМ ВЕБИНАРА  Вебинар ће се одржати путем ZOOM  платформе (www.zoom.us).Вебинару приступате путем линка добијеног на e-mail адресу наведену у пријави.
 Котизације обухвата оба дана (9. и 12. септембар).Пријаву за  учешће можете, најкасније до 8. септембра, попунити на: www.irr.rs
 
 
        
          
            | За    професионалне рачуновође - чланове Савеза РР Србије присуство вебинару    евидентира се са 6 поена, по члану 7. Правилника о континуираној едукацији и усавршавању професионалних рачуновођа |  Број места је  ограничен.Приступни линкови ће свим пријављеним  учесницима бити послати 8. септембра.
 Учесницима ће ПРЕЗЕНТАЦИЈЕ бити достављене путем email-a. Котизација за вебинар – повлашћена цена за претплатнике Рачуноводствене праксе,чланове Савеза РР Србије укључујући и чланове правна лица и  предузетнике        пружаоце рачуноводствених услуга и за учеснике неког од претходних вебинара, купце претходног издања и др. износи 7.800 са  ПДВ
За остале заинтересоване котизација за  вебинар износи  9.900 дин. са  ПДВТекући рачуни Института:  160-264048-34 Banca Intesa, 170-30054883000-22 UniCredit bankДодатне информације:  (011)  3345-007, 3344-405, 063/269-010
 |