
организују дводневни ВЕБИНАР
ПРАКТИЧАН РАД У СИСТЕМУ ЕЛЕКТРОНСКИХ ФАКТУРА СА ЗАВИСНИМ ПОРЕСКИМ ПОСТУПАЊИМА
РЕШЕЊА И ИСКУСТВА У ПРВОМ МЕСЕЦУ ФУНКЦИОНИСАЊА СЕФ СИСТЕМА
- ПРИМЕРИ, ПРОБЛЕМИ И ОДГОВОРИ ИЗ ДОСАДАШЊЕ ПРАКСЕ -
3. јун 2022. од 10 до 14 часова
6. јун од 10 часова (одговори на питања)
ПРОГРАМ ВЕБИНАРА:
1. ПРЕГЛЕД ЗАКОНА О ЕЛЕКТРОНСКОМ ФАКТУРИСАЊУ И ПРАТЕЋИХ ЗАКОНА
- Најважније особине Закона о еФактурисању и подзаконских аката
- Законски услови израде еФактуре и других рачуноводствених исправа у ХМЛ облику и рад са њима у складу са Законом о еФактурисању
- Приказ детаља стандарда SRPS EN 16931-1:2019+AC:2020 и објашњења стардазивоних рачуноводствених поступања (Предрачун, Авансни рачун, Корективна фактура и др.)
2. РАД У СИСТЕМУ ЕЛЕКТРОНСКОГ ФАКТУРИСАЊА - УЖИВО!
- Приказ и објашњење организације рада - овлашћења и регистрација
- Директан приказ израде свих врсте еИсправа у СЕФ систему
- Нове функционалности и њихова примена
- Аутоматски рад са СЕФ системом
3. МОДЕЛИ Е-ФАКТУРИСАЊА
- Начини израде, садржаја, рачуноводствене обраде и обрачуна ПДВ код нових електронских рачуноводствених исправа
- Специфичности поступања организација приватног сектора - приказ Иделаног система обраде
- Рачуноводствене агенције - специфичности обраде еРачуноводствених исправа
- Шеме обраде еРачуноводствених исправа у рачуноводственим секторима и рачуноводственим агенцијама
- Модели интеграције информатичких система са Информационим посредницима у организацијама приватног сектора
4. ПРОЦЕСИ ПРИЈЕМА, ОБРАДЕ И АРХИВИРАЊА еДОКУМЕНАТА
- Услови и примери пријема, слања, обраде и архивирања еФактура и других електронских пословних докумената
- Могући начини интеграције рачуноводствених и ЕРП софтвера са системима обраде еФактура – еПисарница, еДеловодник, еАдминистрација и еАрхива
- Упутства за израду решења опште дигитализације обраде пословне документације
- Безбедне методе и услови архивирања и заштите електронских пословних докумената
5. ПИТАЊА И ОДГОВОРИ (други дан вебинара, 6. јун)
ПРЕДАВАЧИ:
- Војкан Станковић, ИТ консултант и инструктор за електронско пословање
- мр Предраг Петровић, уредник приручника "Рачуноводствена пракса"
ДЕТАЉАН ПРОГРАМ ВЕБИНАРА 
Вебинар ће се одржати путем ZOOM платформе (www.zoom.us).
Вебинару приступате путем линка добијеног на e-mail адресу наведену у пријави.
Котизације обухвата оба дана (3. и 6. јун).
Пријаву за учешће можете преузети са: www.srrs.rs/savetovanje/prijava_03_jun_2022.pdf
и попуњену, са доказом о уплати, доставити најкасније до 2. јуна на webinar@irr.co.rs
За професионалне рачуновође - чланове Савеза РР Србије присуство вебинару евидентира се са 6 поена, по члану 7. Правилника о континуираној едукацији и усавршавању професионалних рачуновођа |
Број места је ограничен.
Приступни линкови ће свим пријављеним учесницима бити послати 2. јуна.
Учесницима ће ПРЕЗЕНТАЦИЈЕ бити достављене путем email-a.
Котизација за вебинар – повлашћена цена за претплатнике Рачуноводствене праксе,
чланове Савеза РР Србије укључујући и чланове правна лица и предузетнике пружаоце рачуноводствених услуга и за учеснике неког од претходних вебинара, купце претходног издања и др. износи 7.800 са ПДВ
За остале заинтересоване котизација за вебинар износи 9.900 дин. са ПДВ
Предрачун за уплату котизације можете преузети са:
www.srrs.rs/savetovanje/predracun_03_jun_2022.pdf 
Текући рачуни Института: 160-264048-34 Banca Intesa, 170-30054883000-22 UniCredit bank
Додатне информације: (011) 3345-007, 3344-405 |